torek, 17. februar 2015

Non- Traditional Colors

Na blogu Holly Jolly Christmas imamo izziv : Voščilnice v netradicionalnih barvah . Sponzorji so : Fitztown ,Stitchy bear in Dr. Digi . Za okvir slike sem si  izbrala digitalni motiv  od sponzorja  Stitchy Bear . Izdelala sem ga v 3D varianti, vendar se to na fotografiji ne vidi.Igrajte se z nami na našem izzivu in nam pokažite nenavadne  barvne kombinacije voščilnic .





5 komentarjev:

  1. Zanimiva voščilnica, sploh tile otroci na zasneženi pokrajini so super izpadli :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita
    sploh silhueta otrok mi je top
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Ze na dt-blogu sem obcudovala tvojo cestitko in moram priznati da mi je zelo vsec kombinacija diecuts in silhuet. Hvala na toplem sprejemu :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...